Helgen

Hej bloggen ! :)
Skall berätta lite om helgen :)

Fredag efter skolan:
Åkte med Klara hem till henne, så fikade vi lite. Ing-Marie hade köpt gott bröd.
Efter det så gick Klara och Lina och bytte om, medans jag satt och pillade med min kamra. Jag hittade hur man ställer in svart/vit:D *happyface* Efter det så åkte vi till stallet och chilla:)
Vi hade teori och löshoppade Graf :) Det var kul.

Lördag:
Vaknade och duschade. Efter det åkte jag och mamma till backaplan. Jag köpte två par skor och mamma lett par jeans:) Vid tre åkte vi till farmor och farfar på kräftskiva:D Fast jag åt tacos<3 Sen hände det inte mkt mer :)

Söndag:
Städade, och var spänd för valet...SHIT jävla sverige demokrater som kon in i riksdagen...FUUU D:
Och moderaterna tycker jag inte heller om...usch...

Måndag:
Idag har jag varit i skolan och haft bild,EA och Svenska:D
Skulle åkt till kungälv och sjungt, men Criss var sjuk D: Krya<3
Åkte hem och skrev novell och jobbade matte:)

och Linnea Felicia Josefin Bergstand är bäst<3


Nu skall jag sova, Godnatt:) :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0