Ridning <3

Hej bloggen!
Hann inte skriva igår :)

Igår:
Jag var i skolan och hade "städning"/ea, spanska,so och matte.
Hade prov i so och det gick så bra som jag ville...
Efter skolan åkte jag hem och packade,åt och bytte om. Sen åkte jag till fontin och tränade intervaller med Linnea,Linus, Danielle och några andra töntar..*host hehe* jag menar coolingar ;3

Idag:
Var i skolan och hade spanska och ea...slappt som fan.
Efter skolan åkte jag hem för ovanlighetens skull... Åt och bytte om, sen vidare till stallet :D
Där träffade jag Sara! Eller nej, Bosse<3
HAHAH, Fick LaCross<3
Vi red med jätte korta stigbyglar :D Typ galopp stigbyglar... Det var jätte kul:D

Nu har jag suttit här och chattat med Skuttis och Bosse :D

Btw; kollat idol också, Sassa, Elin, Alice, Daniel och Linnea<3 HEJJJJAA:D

NU skall jag sova, skall till max imorgon tror jag :)

Godnatt :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0