oaktiv.se

Hej bloggen!
Har inte skrivit på en vecka?
Har haft mycket i skolan och sena träningar, så har inte hunnit skriva:)
Men skriver om veckan som gått nu :)

Lördag:
Jadu, kommer inte ihåg vad jag gjorde...Jo, jag var hemma och städade...hehe..
Syrran var på läger i kyrkan så jag var ensam med mamma och pappa :D
Spelade wii och satt vid facebook mest..
På kvällen käkade vi tacos och kollade på P.S I love you.

Söndag:
Vaknade vid tio av att batman var allmänt kelig :)
Var ute med mamma och malte i skogen och plockade svamp och fotade :)
Sedan åt jag och spelade wii :)

Måndag:
Var i skolan och hade musik, idrott,ea och svenska :)
Efter skolan så åkte jag hem och fixade i min garderob :)

Tisdag:
Var i skolan och hade matte,engelska,no och vi skulle haft bild, men vi hade "pratstund" ? Ja, vi snackade typ om våra klasser i nian, för vi är indelade i tre olika grupper...

Efter skolan åkte jag hem och åt och sedan till fontin för att träna :D
Jag sprang 5,1 km med Danielle och Lina :D *duktiga*
Efter det var det fika med dom bästaste människorna :D <3

Onsdag:
Var i skolan och hade syslöjd, engelska, matte och svenska:D
Efter skolan åkte jag hem, käkade och åkte in till göteborg och tränade :D
Mkt roligt :)
Vi joggade från Katrinelundsgymnasiet upp till Näckrosdammen :D Sedan sprang vi en bana :D
Efter det så skulle vi jogga tillbaka, jag och jesper råkade springa lite fel så vi sprang till Heden iställetför att sprina till scandenavium :D

Torsdag:
Har varit i skolan idag och haft spanska, svenska, so och so...hehe
Skall skriva om vulkaner på son :D
Efter skolan så åkte jag hem, åt och städade lite :)
Sedan åkte jag till träningen och tränade med Linnea :D
Vi är så bäst...ja<3

Imorgon är det skola :D
hehe :D

Nu skall jag och batman sova :D<3
natti<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0