Linus.

Hej bloggen!
Skall berätta om helgen och dagarna som varit sen jag skrev sist :)

Lördag:
Åkte till Max och Helene vid tolv, och när vi kom dit så åt vi. Efter det så cyklade vi till ica och köpte godis :D
Sen spelade vi spel och kollade på film, Alvin och gänget två och Kung fu panda<3

Söndag:
Vaknade vid nio av att max slog på mitt ben XD
Åt frkost och sen spelade vi bomb it, han ägde mig typ.
Efter det gick vi ut, eller a vi cyklade till ica och hämtade bröd, den matade vi ankor i nossan :D dom var jätte söta:3

Måndag:
Skola, Hade ea och svenska typ.
Efter det så åkte jag, Sofia och Danielle in till kungälv och käkade på donken och gick till mimers och pugga no :)
MYS<3

Tisdag:
Skola, kommer inte ihåg vad vi hade...JO no...och engelska...typ.
Hade no redovisning och Engelska utv.

Efter skolan åkte jag hem och packade min tränings väska, åt och bytte om :)
Åkte till fontin och tränade med Linnea och Linus, vi sprang intervaller ist för natt orientering :):)
Sen var det fika med, typ Linnea,Linus, Jesper,Pontus och Felix om jag inte minns fel ^^

Sen kom pappa och hämtade mig :3

Onsdag:
Har varit i skolan och jobbat matte hela dagen, stickade lite också, men inte mkt...
Efter skolan åkte jag med bästaste sofia hem<3
Vi kollade på tv och åt och typ satt vid datorn :D

Nu skall jag och batman sova och drömma fina drömmar...<3 

Kommentarer
Postat av: Jummi

tack

2010-10-07 @ 07:09:38
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: jakob

du är en jättefin tjej:)<33 din blogg är väldigt tjusig:)<33

2010-10-08 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0