saker som jag missat att skriva :D

Hej bloggen!
Har inte hunnit skriva...Här kommer lite :)

Tisdag:
Var i skolan och hade lektioner..
Åkte hem och åt, vidare till fontin och tränade:D
Var jättedukig tycker jag :D

Onsdag:
Var i skolan och hade lektioner :)
Efter det åkte jag och Danielle in till göteborg och hälsade på NTI-gymnasiet :)
Det var jättefint där!
Efter det så gick vi till centralen och köpte Cahi (stavning) Latte :) AS gött!:)

Torsdag:
Var i skolan :)
Efter det åkte jag hem och sen åt jag..
Hmm, åkte vidare till Fontin och tränade!
Jättekul':D

Fredag:
Var i skolan och hade en ganska chill dag idag :)
Sen åkte jag hem till Klara och åt lite. Sedan till stallet.
Hjälpte till att fodra och typ ja:)
Sedan red jag på cyklon...Han är ju för rolig:)

Nu skall jag sova, batman jamar och vill in :))♥
´Godnatt fina mäniskor♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0