Carl Norén♥

Hej bloggen!
Jag har inte orkat skriva..varit ute i det fina vädret ist :D
Kommer lite här iaf :D♥

Torsdag:
Var hemma, tror jag iaf...jo det var jag nog...japp:D
Städade och spelade spel:D
På kvällen så åkte jag och tränade i fontin :)
Mycket roligt:))

Fredag:
Var hemma på dagen och åkte till stallet vid tre:)

Lördag:
Syrran åkte till Jessica och jag var hemma:)
Gjorde inte så mkt, satt vid datorn och städade^^
På kvällen kollade jag på:
I taket lyser stjärnorna
Lejonkungen 1,2 & 3
Fucking åmål


Söndag:
Vaknade vid 10 och åt frukost. Sen gick jag och hämtade Malte :)
Och fotade lite med honom. Mys! ♥
Sedan hände det inte så mycket mer.

Måndag:
Har varit i skolan idag. Mys! ♥
Ja faktiskt lite iaf :)
Har varit kallt också :(
Skall sova nu, batman kurrar i sängen så jao :)
Godnatt ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0