awesome♥ ♥ ♥

HEJ:D
jag är super glad:D<3
HAHA
ja, de är ju såhär att jag har inte skrivit på typ ganska länge:D
en vecka?
så nu kommer lite:

Måndag 1/3-10
Studiedag, så jag var hemma och var ute med malte:)♥ 
ja, de va de jag gjorde:D
♥ 
Tisdag 2/3-10
Studiedag igen, så va hemma:D♥ ♥ 
på kvällen tränade jag med klara♥ 
och pontus å jesper..*hosthost*
♥ 
Onsdag 3/3-10
tandläkaren denna dag D:
och JOEL fyllde 15♥ 
grattis till haaaan♥ ♥ 
efter det så va det oasen med skolan, klädsim:)
sen matte-.-
♥ 
Torsdag 4/3-10
Skola,
ea
engelska,fast vi hade svenska
LUNCH-,-
matte
språk,REDOVISNING:D HAHA kul:D
so
sen tandläkaren igen, för mitt fäste låsnade från tandställningen.__.
sen träning med, Lina♥ Linnea♥ Jesper♥ Pontus♥  HAHA LOL HAHA
de va en som var skadad, så de gick en halvtimme på vår lektion.____.
♥ 
Fredag 5/3-10♥ ♥ ♥ ♥ 
först var det skola,
engelska
Lunch
bild och mentorstid...
sen åkte jag till ytterby och träffade klara, så tog vi tåget tillgöteborg♥ 
HAHA bananskal:D ♥ 
TOKIO HOTEL denna dag♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
jag och klara kom till scandinavium vid,fyra, då käka vi på MC:D
 å sen ställde vi oss sist i kön XD♥ 
sen gick klara och köpte flingor♥ och nappar♥ 
så spela vi kort och filmade:D♥ 
sen vid halv sex började det rörasig i kön:)
awesome♥ 
så stog vi å vänta länge igen, och när vi kom in så, gick vi in *vi hade stå plats* vi var riktigt nära scenen♥ 
så, typ va dom sena, skulle börjat halv åtta, dom körde lah igång vid nio.__.
sen,sen,när dom kom och började spela, jag DOG!♥ ♥ 
ja, jag glömmer ALDRIG denna dag♥ ♥ ♥ ♥
 
♥ 

Lördag6/3-10
vattengympa:D
wihoow:D
de va ju lite folk där:D
bla, Linnea,Lina,Pontus och Jesper:D
HAHA pontus kunde inte få mig under vattnet :D
jag är starkare än HAN:D

sen hände de nog inget mer:D
va ute med malte och mamma efter det:D
♥ 

7/3-10
Idag, jag har varit på fotografering,
modellför en dag:D
sen har jag varit ute, och fotat.
hade även besök av en häst:) 

Måndag 8/3-10
Skola idag inte mkt gjort.
sen kör:D

ja nu skall jag sova<3 puss


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0