några veckorsen?:3

HEJ D:
har inte skrivit på länge:)
men här kommer lite om veckan:3

Måndag:
städade typ:D och packade^^

Tisdag:
Gjorde prov och åkte till nossebro:3
badade i en 28 gradervarm pool på max tomt:*
sen va jag på ica:3

Onsddag:
vaknade, åt, gick till ica:D
MARKNAD<3
sålde filmer tsm med syster:3
när vi kom hem åt vi och sen hoppa vi ner i poolen:3

Trosdag:
skulle ha åkt in och göra moppe prov:)
men hade ont i huvudet och va trött, så jag stanna hemma:D
städade:D

Fradag:
idag vakna jag, åt och sen åkte jag in till kungälv och spikade två prov på moppe:D
wiih:3

imorgon åker jag till halmstad och träffar elin<3
mys:)

a, inget mer:d
isf skrir jag senare:3

bye~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0