lite blandat.

hejhej:)
jo jag har inte skrivit sen i onsdags? typ?
ja iallafall, i torsdags var jag med linnea och vi åkte å tränade, fredag var jag i kungälv på synsam och kolla min syn sen stallet:)
red finaste winston, skulle ha ridit vermir, men jag "vågade" inte, känner mig inte säker på honom...
men ja detta va lite kul xD

Lollo: ulle, kan jag och daniela byta häst, för jag vill görna rida vermir och prova hoppa igen.(hon ramla av sist)
Ulle:ja, men vilken skulle du ha?
Lollo: winston.
Ulle: *tänker efter* men jag hade ju skrivit vermir på dig och winston på daniela, men skrev nog fel.

så vi bytte och de blevrätt:D
OCH WINSTON VA MASSA BRA:)<3

lördagen var rätt lugn, va ute med malte:D
och söndagen va jag ute på havet med familj.

idag har jag varit i skolan och haft idrott, musik å syslöjd:D

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0