Veckorsen...

Hej bloggen!
Jag har inte kunnat skriva på länge pga, att jag har fått nytt rum:)
Men jag skall berätta lite vad som har hänt sen sist.

- Jag har varit i örebro och tävlat i regn och lera. Men kul var det, vi var på boda borg och lekte lite på vår lediga dag också.
- Jag har bytt rum och varit på ikea.
- Jag har varit med emelie i stallet och hemma:D mys♥

- Jag har varit på liseberg med Linnea,Pontus och Jesper.♥ Min syrra och jessica var också med, men dom gick själva:)
Vi åkte typ, höjdskräcken, uppskjutet, uppswinget, balder, kanonen, kållerado(?), farfars bilar, kaninresan,, kaffekoparna, radiobilarna och flumeride. Linnea tappa en kula med glass och fick tre nya och hon blev rånad av en lisebergs kanin:D Jag krama han ist♥ När vi åkte kållorade så var det en liten kille som skratta och peka på Linnea varje gång hon fick vatten på sig XD Men nog om detta:D

- Jag har varit på ullared och handlade lite saker...typ två par jeans och två linnen. En perfym och lösnaglar.

Ja, jag har inte gjort så mycket mer tror jag:D

aja baii, sofia vill läsa:O
hahah :D:D<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0