Random text.

Hej bloggen, jo jag har inget speciellt att skriva idag.
Så här kommer en random text jag skrev nyss.



Två gitarrer står utanför min dörr, dom har solglasögon och jag säger till min pappa att jag och batman vaktas av vakter. Han bara skrattar och föreslår att jag skall skriva ner allt galet jag säger. Så jag gjorde det.
Efter en stund kom han in till mig på mitt rum och sa något om att vi måste tänka på vad vi äter, som vanligt slängde jag ut något konstigt.
- Haha pappa, du bör nog tänka på det mer. Du har ju ölmage, det har inte jag!
Han bara skratta och gick iväg.
Jag sa till honom att jag har en nyckel som jag kan låsa min dörr med, påtal om inget alls, och ja, det gick ju att låsa.
Pappa säger att jag ofta säger saker som detta, kankse han har rätt.
Nu har jag inget mer att säga till er idag..eller, nej tror inte det.
Bara att det är skola imorgon och livet leker.

Bye ~



vi är coola, vi vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0