Idag:)

hejhej (:
idag har jag varit i skolan och inte gjort så mycket.
hade typ svenska, engelska, matte och mentorstid^^
sen drog jag hem till klara för i skulle till stallet:)
btw; grattis lina och albin som fyller 12 år idag:)<3

jag typ borstade lite på finaste hedvig ponny:)
fick typ spola av hennes ben å borsta skiit mkt, jätte lerig.
sen skulle lina rida och då hjälpte jag inte henne så mycket som jag sa^^
lollo fick ta de jobbet medans jag och klara gick å kolla på nybörjarna när dom red.
sen gick vi upp till stallet för att ha uupprop^^

jag fick nelson finaste ponny pöjk:)
de gick jätte bra(Y)
nu skall jag rida han några gånger i rad^^

nu har jag tråkigt och inte gör något:)

puss och kram
daniela


nelson och inca på bilden (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0