helgen :)

Hejhej jag har inte skrivit om min underbara helg<3

Fredag:
dagen började med att jag gick upp och typ fixade mig till skolan, sedan åkte jag dit....
hade typ engelska,svenska, matte och mentrostid...
efter skolan drog jag med klara hem och åt fruktsallad med glass^^ *mums*

sen drog vi till stallet(Y)

där fick vi släppa ut finaste pojkarna smowie och louie<3

sen skulle vi rida....jag fick finaste NIKITA:)
vin hoppade och pappa fotade mig och nåra andra :)

efter de så bar de av till liseberg, håkan hellström änna<3
de va super mkt folk o.O
aja jätte bra iallafall<3

18/9-09 (L)


Lördag:
dagen började med att jag typ inte kom upp ur sängen o_O'
sen åt jag frukost....och sen städade jag och typ skickade sms till nåra och fråga om dom ville följa med mig till lisse och kolla LILLASYSTER !!!!!

typ ingen kunde....fast sen smsa alice igen och sa att hon ville<3
då blev ja mega glad<:
så jag städade de sista och sen åkte vi och hämtade alice, sen bar de av till LISSE!(!!!!!!!!!!)
när vi kom dit va de typ inte ngt folk:O (gämfört med håkan)

vi typ gick och köpte glass....sen flydde vi lite....sen hitta den vi flydde ifrån oss....sen va vi me han typ under konserten^^
vi va längstfram<33
de va så jävla bra<3

sen åkte vi hem till alice och lämnade av henne...sen hem till mig....jag va inte ett dugg trött....
jag bara tänkte på konserten<3

19/9-09 <3
den dagen glömmer jag aldrig<3

Söndag:
städat och inte gjort så mkt mer...mormor va här<3



puss och kram daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0