hääjjjh

hejhej bloggen!

idag har jag vatit på marknad med klara och emelie...typ :)
eller a först va ja me lollo sen stack hon och då kom klara sen stack hon och tove,och då hittade jag emelie xD
mkt trevligt...
jag köpte en tröja och ett armband, och godis (a)
jag träffade typ ida och rickhard xD
sen såg jag massor jag kände med...
 
jag och emelie gick till leksaks affären och nörda oss xD
och köpte  sockervadd xDD emelies mormor och mamma diggade det och upp typ hälften xDD

när jag kom hem så kollade jag lite på tv och sen städade jag..,
jag har sytt kattöron också...till halloween.....

ja nu har jag kollat på the nightmeare before the chrismas :)

nu skall jag nog sova...så jag orkar med att va me hos linnea imån<33

puss och kram daniela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0