hejjj (:

happy halloween bloggen!!:)

jag har tillbringat helgen med linnea, linnea, julia, sofia, tove, abob och danielle...
åkte till linnea vid typ halvtolv igår och vi (jag, linnea och danielle) hyrde en film, skulle varit en sckräckis men de blev en komedi xD
på smällen blev de :O

aja...vi fixade och sånt innan alla andra skulle komma, grönsaker och en liten "gasten"(??)
sen kom typ när klockan va typ halv fem så började vi att bytaom och fixa oss:))
så blev klockan typ öh (?) fem i sex och då gick vi ut för att skrämma de andra... men vi lyckades inte så bra med det...så kom typ alla utom sofia(!?) hon blev lite sen:)
men de gjorde inget, vi hade kul ändå...
så åt vi, kollade på film och käka godis, efter de gick vi ut och gick i skogen xD
LÄSKIGT SOM FAN...vi hade innan hängt ut reflexer så de andra skulle följa dom och visa vägen...(vi visste ju redan allt) men så kommer vi till en liten backe upp i skogen och då kommer sofia springandes och skriker att de e någon där uppe...vi typ "nej de e de ju inte" eller "nej varför skulle de vara det", så tog sofia mig i handen och drog med mig upp, där står de en jävla gubbe, fyfan va rädd jag blev...
så såg jag att de att de bara va en fågelskrämma, som inte hade varit där innan...så då blev jag ännu räddare, linnea sa bara " men de e ju våran fågelskrämma, den e ju inte farlig", lena (linneas mamma) hade satt ut en när hon va ute och gick xD. sen gick vi vidare och inget mer läskigt hände...sen va vi ute i minst en timma och bara skrämde varandra.

sen när klockan typ va (öh?) halv elva? så gick vi in och pratade...och så ringede LB? till julia och typ alla snackade me han...sofia och han typ:

sofia: Hallå?
LB: hallå?
sofia: hallå?
LB: hallå?
sofia: hallå?
LB: JA!

haha...
mkt kul:)
sedan läste hon frida för oss och ja de va lite kul,  sen ville några sova vid typ tolv eller ett..., tove skulle typ upp och träna dagen efter så hon ville inte va alltför trött...men jag,sofia,julia och abob va uppe och snackade ännu mer xD

abob ställde smariga frågor om killarna i min klass helatiden xD
de va lite kul xD

sen gick linnea helt plötsligt iväg...öh, hon hade nog ont i huvudet "/ men sen kom hon tillbaka och hennes mamma med...hon sa att vi skulle försöka sova...då va klockan 01:59 pricis...

idag när vi vaknade halvåtta...(tove!) av hennes alarm xD så kunde jag inte somna om igen....men abob och julia va vakna så abob började med att ställa en smariga fråga om killarna i min klass igen...(?)
sen försökte vi väcka sofia om hon inte redan va vaken, dom andra typ snackade as högt...men ja efter alla hade vaknat så åt vi frukost....ROSTADE MACKOR MED MJÖLK för min del...efter de kollade vi på twilight (L'
efter de gick vi ut för att hämta in reflexerna och fågelskrämman...
och sen städade vi undan lite grejer och gick ut igen...sen kom pappa och hämtade mig...

när han hade de pratade han om massa saker som jag inte tänker skriva...(a)
när vi kom hem åt jag och sen städade jag och nu sitter jag här och lyssnar på musik:)

kill hanna
blue fonundation
tokio hotel
rammstain
<3

men de va nog allt:)

puss och kram daniela





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0