hejhej

hejhej:)
inte skrivit på jätte länge nu :/
men ja lite om förra veckan,

inte hänt så mycket, haft matte prov och typ inte så mycket mer, va på friskis och svettis med Linnea i tisdags och 50-konsert på syrrans skola på torsdagen.
sen va jag i borås och tävlade på lördagen, och juste va i stallet på fredagen och red, om jag inte skrivit det innan xD
sen nu i helgen var jag hos finsate Hebbe pojken<3

för er som inte vet vem han är så är det pappas gammla häst, han är typ över 18 år, men väldigt pigg:)

ja, sen på söndagen hände inte så mycket, mormor kom över en stund och sen åkte vi till KRS och fodrade hästarna.
igår så var jag i skolan och gjorde inte så mycket, hade hemkunskap och EA.
sen åkte jag in till kungälv och träffade syster och vi gick och åt, sen gick vi till mimershus och träffade kristina, ja jag sjunger med henne och några andra:)
men så kom maria och vi typ väntade längee, sen ringde kristana christel och frågade vart hon var, då va hon sjuk med svinis...:(:(  KRYA<3

sen ringde Joel mig, hihi<3
vi snackade lääänge sen dog min mobil och jag fick damp:O
hehe 


idag har jag varit i skolan och haft so, idrott och spanska...
sen träning sprang 2,5 *laaat*
och sen va de fika,

hehe *hooosst* de va lite kul<3
ledsen linnea, att patrik dumpade dig och blev tsm med frida...</3

Frida och Patrik gifte sig xD

frida e tsm med en uppstoppad fasan xD(L)
sen ringde Joel mig, hihi
men heltplötsligt blev de värsta tyst,
hahah han somnade <3
fyfan va gulligt det va:)

ja nu skall jag sova, skola imån :@
skall nog ha SO och Slöjd....


puss och kram daniela







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0