hejhej

hejhej bloggen:)
har inte skrivit ngt om helgen, men här kommer lite:)

lördag:
jag har inte gjort så mycket idag, varti hemma och bakat muffins och suttit vid datan:)

söndag:
gick upp vid halv åtta och åt och gjorde mig iordning, skulle till borås och tävla:)
jag pappa och sis åkte till kungälv för att hämta upp ulf, sen åkte vi till borås:)

väl där fanns de några från vår klubb, men vi hitta dom inte först xD
sen gick jag och linnea runt och kollade lite, så vände jag mig om:
-linnea benjamin e bakom oss:O
-va? *vänder sig om långsamt*
-vadå benjamin.!
-ja fänrik hänrik, o-camp benjamin:)
-jahaaa xD

hehe

sen sprang vi till start för vi hade inget bättre föross^^
där va lena och filip.
filip skulle starta samtidigt som jag...vilket han alltid gör känns de som.

när jag hade sprungit så åt jag och sen åkte vi typ till filip för att lämna hanna och benjamin, och sen hem och äta mat.
sen vid åtta åkte vi till KRS och matade de små hästarna..
och mockade:)
mkt mysigt...

måndag:
slö dag, haft jul-show förberedelser och ea...somnade typ nästan:)
sen till mimers och sjung:)



skriver mer ikväll:)

puss och kram daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0