hejhej

hejhej bloggen !
idag har jag varit i skolan och haft engelska och matte och...frågestund?
efter skolan åkte jag med lina och klara hem för jag och lina skulle rida:)
när vi kom dit hade typ hästarna bytt platser...

- va gråhåring martino e:O
- de e vermir lina..

hehe
ja, sen hjälpte jag några och fixade winston till en, och sen skulle jag rida.
ulle hade valt hästar till oss och jag fick hedvig:)
min lilla prinsessa<3

sen lämnade vi lina hemma hos henne och åkte hem...åt och ´kollade på idol:)
erik sjung så JÄVLA bra idag<3
och mariette med:)<3

rabih åkte ut, de stog mellan han och mariette, så jag blev glad:))

nu skall jag sova?
eller läsa:)

puss och kram daniela 

hedvig(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heddvig

2009-12-12 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0