hejhej

hejhej bloggen.
idag har jag varit i skolan och inte gjort så jätte mycket, hade so och bara pratade, spanska kollade på en film, SOMNADE NÄSTAN:O
sen idrott, men jag va inte me, de andra spelade vollyboll en stund xD
sen lata typ sig alla, jag satt och lekte me min och emelies mobil...ja matilda hade mest min och skickade alla mina twilight låtar xP

sen hade vi svenska och diskusiterade (?) sandor/slash/ida
de va la lite kul:):)
sen slutade vi och jag och emelie åkte hem hit (till mig) och åt och spelade wii, sen åkte vi till ytterby , lämnade henne där och sen vidare till fontin och träna me klara:):)
vi sprang typ bara lite runt i skogen, inget spc...sen fika och de va ju kaos...JÄVLA ÅRSMÖTE....mackorna tog slut så fick bara en-.-

nu har jag pricis kollat andra avenyn och nu vet jag inte vad jag skall göra...sova? nej..!

puss och kram daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0